موارد موثر در انتخاب یک مام اسپری خوب چه باید باشد

امروز عرق کردن و بوی بد آن برای همه ما تبدیل به یک معضل شده است. یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم از این مشکل رهایی پیدا کنیم استفاده از مواد ضد تعریق و مام اسپری هاست. استفاده از اسپری‌ ها در کل طول سال بویژه روزهای گرم سال از تعریق اثرات بد آن جلوگیری می‌کنند. افراد مختلف با توجه به سلایق خودشان انواع متفاوت از مواد ضد تعریق را خریداری می‌کنند، اما همه افراد باید هنگام خرید ضد تعریق ‌ها به مواردی دقت نمایند که بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را خریداری کنند. مام اسپری خوب آنی است که تاثیر ضد تعریق بسزایی داشته باشد و در عین‌ حال برای بدن ما نیز ضرر نداشته باشد. همان ‌طور که مستحضر هستید، برند های گوناگون و متنوعی در حال حاضر این مواد ضد تعریق را تولید می‌کند که انتخاب میان آن‌ها کاری سخت است اما شما می‌توانید با توجه به یکسری جزئیات این محصولات را در با کیفیت ترین حالت خریداری نمایید‌.

 

مواردی که هنگام خرید اسپری ‌های ضد عرق باید به آن‌ها توجه نمود

خرید یک محصول با کیفیت همواره برای همه ما یک معضل بوده است. محصولی که کیفیت لازم را نداشته باشد هم باعث هدر رفت انرژی ما هم چنین پول ما خواهند شد، سعی نمایید حتی گاهاً ممکن است باعث آسیب رسیدن به ما شود. شما باید توجه نمایید که هنگامی که قصد خرید مام اسپری ها را دارید، به عوامل تاثیرگذار و مهمی که ممکن است در آینده برای شما دچار مشکل شوند توجه نمایید.

 مواد سازنده اسپری ‌

یکی از اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین مواد سازنده مام ها آلومینیوم است. آلومینیوم خاصیت ضد تعریق دارد که به عدم تعریق بدن شما کمک میکند. متخصصین بسیار زیادی که در حیطه پوست و مو فعالیت می‌کنند معتقدند که این آلومینیوم ها در کاهش میزان فعالیت غدد تعریق کننده شما موثر هستند. البته ممکن است برخی افراد به این آلومینیوم موجود در اسپری ‌ها حساسیت نشان دهد. برخی دیگر از مواد تشکیل‌دهنده این اسپری ‌ها نیز ممکن است دچار حساسیت ‌ها شود، عواملی مانند آلومینیوم و زیرکونیوم تاثیر بسیار زیادی روی انواع مختلف حساسیت ‌های پوستی که از مام اسپری ‌ها ناشی می شوند دارند. اما توجه نمایید که در مام اسپری های سورملینا این فلزها استفاده نشده ‌است. از این رو هیچگونه حساسیت زایی در این محصولات وجود ندارد.

عدم استفاده از انواع مواد تحریک ‌کننده

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌های یک مام اسپری با کیفیت فاقد مواد تحریک‌ کننده مانند پراکسید هیدروژن، بودن آن است. همچنین وجود الکل ‌ها و یا ایزوپروپیل ها در مام اسپری ها باعث خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد قارچ بودن حمصولات سورملینا می شود.

خواص ضد میکروبی بودن اسپری

علت اصلی بوی بدن شما که از تعریق حاصل می شود وجود انواع مختلف مواد ضد باکتریایی است که در سطح بدن شما بوی نامطبوع تولید می‌کند. بنابراین شما باید سعی نمایید که اگر برای خرید یک مام اسپری هزینه می‌کنید، توجه نمایید که این مام اسپری شما خواص ضد باکتری باکتریایی و میکروبی مؤثری داشته باشد. همچنین مرطوب بودن برخی از مواد ضد تعریق در کاهش بوی بدن شما کمک شایانی خواهند کرد.

باقی نگذاشتن جای لک

همان‌طور که می‌دانید اگر شما قصد استفاده از اسپری‌‌ ها را دارید باید به طور مداوم و هر روز از آن‌ها استفاده نمایید، بهترین مام اسپری باید به گونه‌ای باشد که هنگام استفاده از آن هیچ گونه جای لک روی پوست و یا حتی لباس شما باقی نگذارد.

 

استفاده از محصولات طبیعی

برخی از مام اسپری ها تماماً غیر شیمیایی و طبیعی هستند، استفاده از این نوع مام اسپری ‌ها برای افرادی که پوستی بسیار حساس دارند و نمی‌توانند از انواع مختلف مام اسپری های معمولی استفاده نمایند، توصیه می‌شود. در این انواع مختلف مام اسپری ها پایه محصول آب است و هیچگونه مواد شیمیایی مضری وجود ندارد.

 

 

ضرورت استفاده از مام اسپری ها

به طور کل شما در مرحله اول باید سعی کنید جوری بدن خود را نگه دارید که نیاز به استفاده از هیچ گونه مواد های شیمیایی نداشته باشید و یا حداقل از مام ‌هایی استفاده نمایید که مواد طبیعی در آن‌ها استفاده شده باشد. اما امروزه با توجه و افزایش طرف ‌داران این‌ گونه اسپری‌های شیمیایی و بالا رفتن تولید آن‌ها و همچنین در دسترس بودن و تاثیر سریع و به سزای مام اسپری ها، افراد زیادی تمایل دارند که از این نوع مام‌ ها استفاده نمایند. مام اسپری ‌ها همان ‌طور که پیش ‌تر نیز گفتیم فواید بسیار گوناگونی دارد که استفاده از آن‌ ها امروز برای همه ما مخصوصاً افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارد به ضرورت تبدیل شده است اما شما باید بدانید که نباید در مصرف این گونه مام اسپری ها افراط کنید. شما همیشه باید سعی کنید که با استفاده از روش‌ها و راهکارهای طبیعی مانند حمام کردن شستن هر روزه زیر بغل های خود سعی کنید خود را از استفاده از این مام اسپری ها رها سازید، اما اگر مجبور به استفاده از آن ‌ها هستید سعی کنید که از مام هایی استفاده نمایید که با کیفیت هستند. این محصولات با پوست نقطه حساسی از بدن شما در ارتباط هستند، پس سعی نمایید در خرید آنها، دقت، وقت، و هزینه لازم را خرج نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا